Toyota визнана найдорожчою автомобільною маркою в світі у щорічному рейтингу BrandZ™

brandz

25 травня 2015 р. офіційний виробник автомобілів Toyota - компанія Toyota Motor Europe NV/SA (Брюссель, Бельгія) - повідомила, що Toyota вчергове піднялася на найвищий щабель як найдорожча автомобільна марка у світі у рейтингу 100 найдорожчих світових марок BrandZ - 2015. З оціночною вартістю у 28,9 млрд дол. США (26,5 млрд євро) вона залишається найціннішою маркою серед споживачів. 

За десять років з моменту публікації першого аналітичного звіту у 2006 році, Toyota отримала звання лідера автомобільної промисловості з точки зору оціночної вартості марки вісім разів.

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrendZ - 2015 - це єдине дослідження, у якому цінність марок оцінено за різноманітними критеріями на основі результатів опитувань понад двох мільйонів споживачів по всьому світові про тисячі світових марок, орієнтованих на "безпосередню взаємодію" зі споживачами. Згідно з даними звіту, сприйняття певної марки споживачами є головним чинником у визначенні цінності марки, бо марки є відображенням сукупності таких показників як методи ведення бізнесу, умови постачання продукції, позиціонування товару на ринку та здатність вести за собою.

Попри те, що обсяги збуту в деяких регіонах збільшилися, вони залишаються нижче докризового рівня в інших, що істотно впливає на загальну оціночну вартість марок. Натомість обсяги світового збуту продукції "Тойота Мотор Корпорейшн"* 2014 року виросли на 2,5% до 10,2 млн одиниць, що справило позитивний вплив на оцінку вартості марки у цьогорічному звіті.

Згідно зі звітом, тенденції у сучасному суспільстві кидають виклик ростові промисловості, істотно покращилася якість продукції різних автовиробників, проте стає все важче доводити свою особливість на ринку. Покоління двотисячних років менш зацікавлене у придбанні автомобілів; застосування онлайн-технологій в автомобілях та продаж автомобілів онлайн у звіті названо "суперечними тенденціями", що ускладнюють діяльність з просування продукції під певною маркою.

2014 рік став роком, коли компанія "Тойота" розпочала масове виробництво першого в світі серійного седана на водневих паливних елементах Toyota Mirai, який вже продається в Японії і надійде у продаж у США та деякі країни Європи у другій половині поточного року.

З 1997 року, коли компанія "Тойота" започаткувала масове виробництво повногібридного автомобіля Toyota Prius, обсяги збуту гібридних моделей Toyota та Lexus по всьому світові перевищили 7 млн шт.

Рейтинг 100 найдорожчих світових марок складається на замовлення міжнародної рекламно-маркетингової групи WPP та виконується агенством Millward Brown Optimor. Під час дослідження опитують близько двох мільйонів споживачів у більш ніж 30 країнах.

Більш детальна інформація про рейтинг 100 найдорожчих світових марок BrandZ - 2015: http://www.millwardbrown.com/BrandZ/2015/Global/2015_BrandZ_Top100_Report.pdf


*Обсяги виручки "Тойота Мотор Корпорейшн" включають марки Toyota, Lexus, Hino та Daihatsu.

Цей матеріал підготовлено за даними компанії Toyota Motor Europe NV/SA, опублікованими на сторінці newsroom.toyota.eu/pressrelease/4401/1/toyota-world's-most-voluable-automotive-brand-annual-ranking